♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 28 september 2008 21:11

Gårdagskvällens träff med svägerskor och svågrar var jättetrevlig, god mat och trevlig samvaro. Tiden gick så fort så klockan blev nästan elva innan vi åkte hem och då hade vi varit där i nästan sex timmar. Det blev många skratt under dessa timmar.Synd att inte Jörgen och Agne var med, men Agne var däckad i förkylning och Jörgen var på akuten med en uppsvullen och värkande armbåge.


Idag har vi åter haft en jättefin höstdag....vi åkte och tvättade bilen och passade på att ta med lite mat hem och när vi hade ätit gick vi ut på en promenad.

Eftermiddagen har vi tillbringat i Valunda.....Micke och Martin fyller ju år i nästa vecka så vi har firat dom idag. Det var Jag, Göran, Thomas, Rickard, Nethas mamma och min mamma som var där.Vi fick gott fika och hemgjord tårta.

Nu ska jag snart sova....


GOD NATT !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards