♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 30 september 2008 16:02

Idag fyller min älste son 42 år.....vart har dessa år tagit vägen?

Jag minns det som igår när jag kom in på BB i Falköping på kvällen innan, det var en torsdag. En *gammal* käring till barnmorska tog emot och sen kom hon in i rummet som jag fick vara i med jämna mellanrum och sen skulle hon ta blod från armvecket och det gjorde hon rejält.....blodet rann och barnmorskan torkade med en stor trasa. Jag hade väldig kramp i benen också och hon masserade och grejade. När jag tänker tillbaka på denna människan så såg hon ut som hon var minst 70 år, men så gammal var hon säkert inte.Åren har gått i alla fall och Micke har skaffat sej en glad och trevlig fru och tillsammans har dom 6 barn från 1 år och upp till 18 år, så det är stor åldersskillnad på Johan och Emil.


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKADE SON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards