♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Födelsedagsbarn även idag

Av ♥ Monica ♥ - 1 oktober 2008 15:11

På oktobers första dag fyller vårt lilla barnbarn Martin 3 år. Kalaset är ju redan avklarat, men det var meningen att jag och Mia skulle åkt till Valunda ikväll eftersom hon inte hade tillfälle att vara med i söndags. Men tyvärr blir det inställt eftersom Jimmy har fått körtelfeber så vi väntar med det besöket lite.

Jag får tacka er mina goa bloggvänner för era fina kommentarer i gårdagens blogg, ni är guld värda...ingen nämnd och ingen glömd!


Nu är det snart dags för middag för mej och gubben så jag önskar er alla en fin kväll!


Martin 3 år idag.....grattis, grattis!


 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

1 oktober 2008 16:57

Oj, vad söt han är ... och så fyller han år också. GRATTIS MARTIN !!

Här växlar vädret och jag har satt in lite nya bilder på min bildsida.

Hoppas du får en fin kväll.
Kram på dig

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

1 oktober 2008 18:30

Grattis till ditt lilla barnbarn Martin,så gullig han är
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

1 oktober 2008 18:40

Vilken härlig bild på honom! :D min fina lilla unge ^^

 
Ruth

Ruth

2 oktober 2008 11:51

Grattis till ditt barnbarn Martin ! Det är mycket roligt omkring dig varje vecka, bara det inte blir tårta på tårta ideligen, för det bygger du på kroppsvolymen hahaha.
Så fint det blev med din nya bakgrund, har många flera som jag inte har lagt ut ännu, får ta mig i kragen och göra det.
Ha en fin dag.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

2 oktober 2008 18:19

Oj är han redan 3 år tänk vad tiden går fort ibland.
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards