♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Tävlingen avslutad

Av ♥ Monica ♥ - 27 oktober 2008 12:45


Hejsan! Jag läser mycket och är gärna med i din tävling! Det handlar förstås om tobakshandlaren Thomas Blomgren och hans fru Emily. Har inte läst denna bok, så nu hoppas jag på en gnutta tur!

Ha en fortsatt bra dag!

gotland@speedmail.se


Ja, nu har jag haft dragning på boken jag lottade ut den 12 oktober och vinnaren blev den som skickat ovanstående inlägg i min blogg. Vill ni se vilka fler som hade svarat på detta så kan ni gå in på mitt blogginlägg den 12 oktober.....jag har just publicerat svaren där. Tack till er som var med...och ni som inte vann får en ny chans snart igen, så håll ögonen öppna för det kommer fler utlottningar här hos mej.



 
 
Maysan

Maysan

27 oktober 2008 13:00

Grattis till Susanne som vann boken. Och så passar jag på och önska en bra dag. Kram

http://maysan.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

27 oktober 2008 13:45

Hej Monica och välkommen hem igen.
Jasså, nu är te byss igen ... va roligt.

Hoppas du haft en bra resa med mycket skôj. Jaa, visst är vi lika med vårat "gör jag sen" men just nu MÅSTE jag åstadkomma det som skall med det här löftet ja gett till MSOK i Mullsjö. Har varit så duktig idag så allt jag fått in i form av bilder och text sitter där det ska nu. snart kommer det mera men nu har jag ju fått upp ångan.
Ha en bra eftermiddag/kväll.
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

27 oktober 2008 15:10

Grattis till Susanne som vann boken. Hoppas att du haft det bra i Stockholm och att du haft trevligt
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

27 oktober 2008 15:13

Ja det är väl bara att ta nya tag i nästa tävling, det kostar ju inget -allt att vinna;) Hur var det i huvudstan då?

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Maysan

Maysan

27 oktober 2008 16:08

Svar på något helt annat. Ja det är ok för mig om du vill länka. Och om det är ok för dig så länkar jag dig på min sida. Nästan som poesi ;)

http://maysan.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

27 oktober 2008 17:50

Hejsan & tack för raderna i min blogg. Jag känner inte din vän härifrån.
Jag kommer gärna tillbaka till dig, gör en länk också om det är OK.
Ha en go kväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

27 oktober 2008 19:39

Grattis till Susanne som hade turen med sig denna gången. Själv segrade jag som vinnare på en annan blogg i dag, skriver om det senare i kväll.
Ha en skön kväll !

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards