♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Jag vann....

Av ♥ Monica ♥ - 19 november 2008 21:39


Igår kväll gick jag in på lite olika blogggar via mina bloggvänner och kom till en som hade en utlottning idag......en virkad lady och jag skrev att jag gärna ville vara med på denna utlottning.När jag hade sett på bonde söker fru nu ikväll så gick jag in på min blogg och såg att jag hade 9 stycken kommentarer idag och på en av dom stod det att jag hade vunnit denna utlottning....tänk vilken tur jag hade, så nu har jag mailat min adress till Cattha som hon heter. Jag ska fotografera min vinst när den har kommit så ni får se hur denna lady ser ut.


GOD NATT ALLA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE!

 
 
Ruth

Ruth

19 november 2008 22:43

Grattis till vinsten, har också sneglat på denna gulliga lady, roligt att just du tog hem vinsten !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 november 2008 22:57

Du tyckte inte min blomma med snigeln på var en "Kärleksört ?" jodå den har varit röd men nu har blomman torkat och tappat sin färg, samma färg har den stora som står i rabatten nu också efter flera frostnätter.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

20 november 2008 07:02

Grattis till vinsten, var själv in och tittade på dom fina lady
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

20 november 2008 08:58

grattis ,kul att du gillar ladyn
ps har du skickat adress,ej fått den ,tänkte posta den idag
catharina

 
Yvonne R

Yvonne R

20 november 2008 12:08

Vilken tur du har!! Grattis till vinsten, skall bli kul att se den senare,
Go dag på dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

20 november 2008 15:34

Grattis till vinsten!! kram

http://suss12.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards