♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 8 januari 2009 12:47


Jaa, go vänner.....i morse när jag stack ut näsan genom dörren för att hämta tidningen innan jag åkte till jobbet så snöade det, ett stilla snöfall som kändes som bomull i ansiktet.Det har även blåst en aning, men nu har snöfallet slutat och det verkar som att vi får plusgrader...känns så när man kommer ut.

Min *hjälpreda* har dammsugit och torkat golven nu på förmiddagen och jag satt vid datorn och gjorde ett litet jobb till mina arbetskamrater som dom ska dela ut till en del postkunder på landet.

Nu är det snart dags att intaga köket och laga middag.....tacosoppa blir det idag och det tycker inte min äkta hälft är någon höjdare ,sa han nyss när han frågade vad vi ska äta.

Nu önskar jag alla en bra fortsättning på denna dagen!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards