♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

En av många bra.......

Av ♥ Monica ♥ - 16 januari 2009 15:28


.......filmer är "Black Jack" med Helena Bergström. Jag har den på video och tittar på den med jämna mellanrum. Musiken är jättebra och filmen speglar verkligheten...tror jag i alla fall. Jag tycker inte om slutet på filmen bara, det är så sorgligt så man sitter med gråten i halsen och tårarna vill komma......så blir det när man är känslig i såna lägen.


Eftersom det är fredag så är det le´ts dance ikväll på tv.......och nu ska resenärskan läsa riktigt noga här, vi ska äta SEMLOR ikväll *hihi*.


HA EN RIKTIGT TREVLIG FREDAGSKVÄLL!

 
 
lillis

lillis

16 januari 2009 17:31

Tycker att Helena Bergström är toppen hon har gjort så många bra filmer.
Ha en fin kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

16 januari 2009 18:04

Älskar dessa filmer och som du, så är det alltid svårt att hålla tårarna borta.
ps åt min första semla igår och den var så go
HA EN BRA KVÄLL

http://yvonne.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

16 januari 2009 19:35

Helena B är min favoritskådisinna, och filmen är ju en klassiker som man kan se om och om igen. Ikväll vidgar vi våra vyer på spåret pr järnväg tyvärr för vi har inte en gnutta snö. Kanske på söndag? Semlor...jaa snart är det dags;)

http://barasaras.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

17 januari 2009 00:05

Stackars stackars er !!! som måste äta såna där smaklösa bullar med konstig vit slibbig massa på (grädde tror jag det heter) och sån där slibbig mandelgröt under ett lock. Vad är det för dåre som hittat på såna konstigheter??? Borde vara livstid för den som kommit på det. *dreglar av avundsjuka*
Ha det bra och hälsa Göran

http://medresenarskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards