♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 19 januari 2009 16:22


...............vinterland sjöng Lena Conradsson för många år sen och det kunde jag sjungit i morse när jag kom upp för det hade snöat i natt, men det är plusgrader ute så det håller på att töa bort igen.

Idag har jag tvättat och när det var klart och upphängt var det dags att åka till Mullsjö för Göran skulle åka till jobbet och träffa sin coach och medan han var där så var jag hos Berndt och Christina. När Göran kom tillbaka så var det arbetsförmedlingen som skulle få ett besök eftersom både han och Berndt skulle skriva in sej där som arbetssökande.

Jag var så hungrig när vi kom ut från arbetsförmedlingen så vi stannade till vid gatuköket och köpte med oss varsin kebabtallrik hem. Nu är jag mätt och belåten, så jag tror att jag ska intaga ryggläge en stund innan det är dags att sätta sej vid tv:n.


VI HÖRS!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards