♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 21 januari 2009 16:48



Direkt efter jobbet gick jag till Vårdcentralen och hämtade ett recept till mamma, sen hämtade jag ut medicin innan jag åkte hem. Åt en god frukost som bestod av te och två smörgåsar med ost på .....vilken lyxig frukost*skrattar*.

Sen har dagen förflutit med allehanda göromål... en liten promenad....sen har jag äntligen grejat bilder till  cd-fodralen som jag har de kopierade fotona på....smidigt att göra i pro-design programmet, det blir så personligt när man kan använda sina egna fotografier till sånt. Middagen är också avklarad sen ett par timmar tillbaka ,så nu kan man bara koppla av...som jag alltid brukar göra när kvällen nalkas.Det är så mysigt att sitta med sin äkta hälft vid tv-n och dricka kaffe och mysa.


VI HÖRS I MORGON....BYE, BYE!


Så här fint blommade min novemberkaktus 2007......

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards