♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 22 januari 2009 16:45


Idag när äkta hälften hade dammsugit och torkat golven åkte vi till Valunda med tröjor som en svägerska till mej har stickat till de tre småpojkarna. Dom blev så glada för sina tröjor och Martin tog på sej sin och behöll den på sen. Vi kom nästan precis när dom skulle äta middag, men vi fick fika när dom åt så vi behövde inte titta på när dom intog middagen, men gott såg det ut....potatisgratäng och kassler bjöd min söta sonhustru sin familj på.Jimmy och Michaela var ju i skolan så dom träffade vi inte, men dom fick väl mat när dom kom hem antar jag.

Vi åkte åt Falköping hem och var inne på PA:S och köpte bland annat SEMLOR som vi ska bjuda Thomas och Rickard på ikväll.

 När vi var på väg till Falköping ringde Berndt till Göran och berättade att ytterligare 65 personer blev varslade på Kongsberg idag.....jättetråkigt!!

Kameran fick åka med idag och jag tog några kort på småkillarna.


Alex ligger och tittar på tecknad film på tv


Martin i sin nya tröja....så söt liten kille


Lille Emil.....glad som vanligt


HA EN FIN OCH MYSIG KVÄLL ALLA!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards