♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 31 januari 2009 15:03


......till servicebutiken.

Jag fick ett msm i går om att mitt paket från home shop fanns att hämta, och då tog jag en promenad ner på förmiddagen idag. Det var inte så halt som det var igår, men jag gick på vägbanan så mycket jag kunde för där var det inte halt.Jag hade med mej min mobil och passade då på att fotografera på vägen ner och dom bilderna ska ni få se resultatet av nedanför.....


Ikväll ska vi åka till våra vänner i Mullsjö och prata semester...ska bli kul, vi ska få mat så jag lagar ingen middag idag utan jag kan sitta här vid min dator i lugn och ro...gubben är ju i skogen och jagar.När jag tittar ut ser jag att solen lyser halvt om halvt,inget man är bortskämd med precis.


Här är första fotot jag tog över Släpesjön

Jag stannade på bron och tog detta fotot över kanalen

Det vita huset till vänster är gamla brandstationen

Korsvägen...till höger svänger man av till sägnernas hus

Det gula huset längst upp till vänster var mitt första egna boende


Jag passerade även vår lilla affär

NU ÖNSKAR JAG ALLA EN RIKTIGT SKÖN EFTERMIDDAG OCH KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards