♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 1 februari 2009 11:24


Nää, det är verkligen ingen byhåla som jag bor i, visserligen inget större samhälle, men strax under 1000 personer så det är lite lagom stort tycker jag.Byhåla har jag alltid hört att det är ett ställe där det ser ut som skam med ovårdade trädgårdar och en massa skräp överallt och jag vill verkligen inte förfula vår vackra omgivning som vi har och vilseleda någon med mina foton som jag  sätter in i min blogg.


Gårdagskvällen var som vanligt trevlig när vi fyra träffas. Vi åt god mat och vi pratade semester.....var inne på datorn och kollade, så nu väntar vi på mail nerifrån Ystad.


Idag skiner solen och det var 6 minusgrader tidigare på morgonen. Mannen i huset har tagit en cykeltur till en syster och svåger, men han tog bra med kläder på sej så han fryser nog inte hoppas jag.Han skulle åka genom skogen dit så några hala vägar gav han sej inte ut på.


Den som är sugen på en semla och en kopp kaffe får gärna ta det innan ni går härifrån.





NU ÖNSKAR JAG ALLA EN RIKTIGT TREVLIG SÖNDAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards