♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 3 februari 2009 17:12



.......blir en riktig tryckare, sjungen av en stor charmör som jag gillade skarpt i min ungdom.

Av ♥ Monica ♥ - 3 februari 2009 16:35



..........Skogsfrun har jag blivit idag, och det går ut på att gå till bildarkivet och leta upp sidan 6 och välja bild nummer 6 och sätta in den här. Nu har jag bara 5 sidor ,så jag tog femte sidan men bild nummer 6 där istället.


Titta vad som fanns på sidan 6......mina små barnbarn i sina nya t-tröjor som jag hade köpt till dom.


Jag har inte så många att välja på när det gäller utmaningar, och jag vet att de flesta redan har fått denna utmaning, men jag skickar till en av mina bloggvänner och det blir Lillis. Utmaningen går alltså ut på att du går in i bildarkivet och letar upp sidan 6 och sen tar du bild nummer 6 och sätter in den i bloggen.Har du inte sex sidor så tar du den sidan som är sist.


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards