♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Ytterligare en bloggvän

Av ♥ Monica ♥ - 21 februari 2009 11:32


Idag har jag fått ytterligare en bloggvän, jättekul att komma in och läsa på kommentarerna och se att ett nytt namn finns med som har gjort en liten kommentar.Jag kilade in till hennes blogg och tyckte om det jag läste där och fick se att hon hade länkat till mej så jag länkade naturligtvis tillbaka till hennes blogg också.


Vintern har fortfarande sitt grepp om oss här.....minus 7 grader i morse när äkta hälften, Thomas och Rickard begav sej till Falla på rävjakt.

Idag ska jag göra en pastasallad  och bjuda mina jägare på när dom kommer hem från skogen.



Gårdagens lets dance blev sista gången för George Scott....då blev det hans tur att lämna tävlingen.


Ikväll är det från Leksand deltävling nummer 3 till melodifestivalen äger rum , hoppas att Molly Sandén har fått en bra låt så att hon går direkt till Globen för den tjejen har verkligen en jättefin sångröst.


Jag kan avslöja redan nu att nästa vecka blir det temavecka här på min blogg igen, men vad det blir avslöjar jag på måndag!


Nu ska jag kika in till min vän Cina för  jag har en utmaning att hämta på hennes blogg läste jag nyss här i en kommentar......spännande värre!


HA EN FORTSATT BRA LÖRDAG!







 
 
lillis

lillis

21 februari 2009 15:45

Alltid trevligt och kul med nya vänner
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

21 februari 2009 18:08

Jag tycker att det är så roligt med bloggen att få träffa så många nya vänner!
Kul med tema vecka ser framemot det
Kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 februari 2009 23:17

Kul med nya vänner som hälsar på och ger sig till känna med en kommentar. Har också varit i Leksand i kväll, Molly sjunger fint men ingen låt som slår utanför Sverige, tror inte att BWO är så fel med sin låt i slutfinalen.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

21 februari 2009 23:32

Alltid kul när man får nya besökare till bloggen.
Mollys låt var kanske ingeet som slår internationellt men fin låt var det och duktig var hon.
Kram på dig !!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
IKA

IKA

22 februari 2009 09:06

Jag håller med resenärskan och övriga, nya vänner kan man aldrig få för många av, det är kul när man ser ett nytt namn bland kommentarerna. Kan inte kommentera slagerfestivalens utbud eftersom jag inte sett den..förr satt jag bänkad men av någon anledning gäller inte det nu, kanske för att slagerfetivalen förändrat sig så mycket..musiken är helt annorlunda..

Ha en bra söndag i alla fall =)
Kramiz

http://mellantidochrum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards