♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 22 februari 2009 14:42

Jag har blivit utmanad av cina. Nu ÄR hon nyfiken på mig. Här kommer frågorna, och mina svar. 



1. 4 tv:program jag brukar se:

Let´s dance, semestersvenskar, halv åtta hos mej,fråga doktorn


2. 4 saker jag gjorde igår:

Städade badrummet,gjorde en pastasallad,umgicks med mina söner,såg på tv


3. 4 saker jag längtar till :

Våren, semesterresan till Ystad,sitta på altanen och läsa,ljumma sommarkvällar


4. 4 saker som står på min önskelista :

Byta fönster i huset,att vi alla i familjen får vara friska,att min gubbe får ett nytt jobb,en solig och varm sommar


5. 4 Saker som jag tycker om att göra :

Sitta vid datorn, läsa, titta på tv,umgås med familjen och mina vänner 


6. 4 saker som jag avskyr:

Djurplågeri,krig,ormar,skitprat bakom ryggen


7. 4 saker som jag åt igår:

smörgåstårta,pastasallad,korvsmörgås,banan


8. 4 bloggar jag utmanar

medresenärskan   lillis   skogsfrun   dante

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards