♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av ♥ Monica ♥ - 13 mars 2009 14:57



...........men det kom snö även här senare på eftermiddagen igår och det snöade hela kvällen också. Jag fick sopa bilen när jag och mamma skulle åka hem från årsmötet vi var på.Som tur var så hade det slutat snöa när jag kom upp i morse och det håller sakta men säkert på att töa bort för idag kan man göra snögubbar om man har lust till det.

Ikväll blir det åter en spännande stund när någon av dansarna ska röstas ut i lets dance.....tror nog att det blir Elisabeth Höglund, men det trodde jag förra fredagen också, men så blev det inte då utan Niklas Wahlgren som jag tycker dansar så bra för att vara nybörjare och aldrig har dansat innan han kom med här. Hade nästan hoppats att han skulle vinna hela tävlingen, men dom som är kvar nu.....förutom Elisabeth är värdiga vinnare.



Denna fina azalean fick min mamma av min sonhustrus mamma när hon fyllde år.


Nu önskar jag alla läsare en riktigt trevlig fortsättning på fredagen!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards