♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av ♥ Monica ♥ - 18 mars 2009 14:39

Idag åkte jag tåget till jobbet eftersom gubben behövde ha bilen. Jag gick till Landhs när jag slutat jobbet och åt en skinkbaguette och en kopp te i väntan på tåget, men innan jag hann börja äta kom det en bekant och gjorde mej sällskap.Hon hade målare hemma hos sej så hon tyckte det var skönt att komma hemifrån en stund och när jag sa att jag skulle åka tåget hem erbjöd hon sej att skjutsa mej hem istället.Det var ju jättesnällt av henne så jag sa att då ska hon få något från mitt lilla skåp där jag har ett litet lager oriflameprodukter och sen kan hon stanna och prata lite.Vi satte oss vid datorn hmm....och skulle kolla lite kort tänkte vi, men det blev att vi gick in på min facebooksida det första vi gjorde för Torild ville gärna se hur det verkade där och hur man blev medlem eftersom hon har haft funderingar på att gå med där.Som alltid när man sätter sej vid datorn så springer tiden iväg så rätt som det var kom Göran hem och då blev det ju att han kom och pratade, men vi hann i alla fall titta på lite kort från vår semester på Gotland från förra året. Det blev en lite annorlunda förmiddag mot vad jag hade tänkt mej, men det var bara trevligt.Det är alltid kul när man träffar på folk som man inte har planerat att träffa just då.


Strålande sol, men ingen värme precis.....ja sånt är vädret här hos mej ... men vi kan inga snögubbar göra  i alla fall....


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards