♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av ♥ Monica ♥ - 20 mars 2009 17:27

När jag var och veckohandlade ringde sonen och undrade om jag skulle följa med till Tidaholm för han skulle till bilbesiktningen och registrera draget på sin bil klockan tolv. Jag la på ett kol så jag skulle hinna hem och även lämna varorna till mamma.....jag hade en timme på mej innan vi skulle åka.

När vi var färdiga i Tidaholm fortsatte vi till Falköping för Rickard skulle visa kvittot på registreringen av dragkroken på bilfirman som han hade köpt bilen på eftersom dom skulle stå för den kostnaden. Han fick tanka bilen gratis för 400:- så det tjänade han lite på för han hade lagt ut 380:- som det kostade på besiktningen. Vi var inne i centrum en sväng också och där köpte jag en hortensia för 70:-......jättebilligt för den var väldigt stor. som ni ser på bilden nedan.


Hortensian jag köpte idag på torget......


***********************************************

Ikväll är det semifinal på lets´dance, spännande att se vem de två finalisterna blir nästa vecka.Jag vågar mej inte på att gissa så det avstår jag idag.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards