♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 2 april 2009 13:08

Då är vi framme vid torsdagens maträtt som jag inte skulle bjuda någon på, och det är..........


....Fiskbullar, tvi vale säjer jag bara. Undrar vem som kom på att man kunde förstöra fisken på detta viset.

*********************************

Gårdagens försök med ett litet aprilskämt var det nog ingen som gick på.......vafför dä nu då......visst kan det vara snöstorm den 1 april, men om sanningen ska fram så var det ett underbart väder här igår.På kvällen var ju min grannfru här och gratulerade mej med en fin handduk, grytlappar och servetter och senare när det var dags för henne att gå en promenad med vovven så ville hon att jag skulle följa med och det gjorde jag naturligtvis.

*****************************************

I eftermiddag kommer min bästa vän och hennes man så det blir ytterligare en dag med presenter. Jag har nyss stått i köket och brett lite smörgåsar som jag ska bjuda dom på och nu ska vi äta 

 lite middag så det är gjort i god tid tills gästerna kommer.


Önskar alla bloggisar en trevlig fortsättning på denna torsdagen!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards