♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 3 april 2009 13:36

...........slutspurten och dagens *tycker inte om* är små gröna saker, men finns även i svart färg......lika beska och äckliga oavsett färg.


Så här ser dom ut....oliver.

 Jag minns när jag och grannfrun var på Teneriffa 1987, då fick vi en skål med oliver sista kvällen vi var och åt middag.......vi åt på samma restaurang varje dag så vi var igenkända och denna sista kväll bjöd dom oss på oliver.....ingen av oss tyckte om oliver, men vi kunde ju inte med annat än att ta några stycken, men gott smakade det inte.Medresenärskan får väl ta det som tilltugg i morgon kväll för som middagsrätt blir det väl dåligt.

**************************************************
****'

Ikväll blir det födelsedagsfirande för tredje dagen i rad...man kan ju tro jag fyllde jämna år, men så var det ju inte. Det blir barn, sonhustru, barnbarn, mamma och våra kompisar från Mullsjö som kommer ikväll och det bjuds smörgås även till dessa gäster....precis som igår.

***************************************

Vädret är helt underbart idag så man skulle ju vara ute egentligen, men jag har lite annat att greja med nu i eftermiddag så det får bero.


Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards