♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 4 april 2009 18:55

..............sommartemperatur...19 plusgrader, så härligt. Men nu till dagens maträtt som är.....


brunkål som jag trodde var lika gott som all annan kål, men i min mun smakade det pyton. Det är väl kanske en rätt som äts till jul.Hoppas att resenärskans man slipper äta detta i morgon, men om utifall det blir så då undrar jag vad det blir mer än denna brunkål.

***************************

Vi gjorde en kort visit i Jönköping på förmiddagen och sen när vi kom hem därifrån så åkte vi och Thomas och Rickard till *stugan* och grejade lite både ute och inne. Vi hade fika med oss och vi satt nere vid sjön och intog den.....så härligt väder att när man blundade kunde man tro att det var mitt i sommaren. På hemvägen stannade vi till hos *moster* och hennes gubbe lite eftersom dom var ute. Vi fick med oss nysatta sommardahlior hem som vi ska plantera ut i krukor när dom har växt till sej närmare sommaren.

Nu blir det tv-soffan en stund och även en liten kaffetår så här på kvällskvisten!


Denna fina utsikten hade vi när vi fikade i eftermiddag.....utan det gröna på träden förstås!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards