♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 6 april 2009 14:20

Då har vi inlett påskveckan idag. Jag har semester denna veckan så jag tog lite sovmorgon till halv nio, sen har jag grejat med lite av varje på förmiddagen. Jag har strukit lite tvätt, tagit fram påskdukarna,tvättat och hängt ut på altan , det är bra torkväder idag för det blåser. Jag tog en liten cykeltur  och la på ett par brev för en stund sen.

***************************************' 

Göran har börjat som praktikant på kommunen idag och ett par månader framöver, något som passar honom perfekt eftersom han tycker om att vara ute och arbeta med trädgårdsarbete. Han kom hem  på middagsrasten i den ena traktorn som dom har här nere i byn och han berättade att han hade pratat med många pensionärer och även annat folk som är hemma på dagarna......bra att han är här hemmavid så han kan ta cykeln till arbetet. Nu håller jag på med maten för han slutar klockan tre. Idag blir det köttfärs i ugnen , potatis, sås och grönsaker....gelé och mangoshutney för den som önskar det.

*******************************'

Ikväll är det åter dags för en beställning till oriflame, men innan dess ska jag titta på tv och göra lite annat nyttigt hade jag tänkt.


Vi hörs i morgon igen.......bye, bye!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards