♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 13 april 2009 10:37

Nu är det snart slut på denna påskhelgen som har varit så härlig och varm. Tänk att kunna sitta ute i solen och tycka att det börjar bli lite väl varmt efter någon timme och då är det bara i mitten på april.


*****************************

Göran åkte till stugan före klockan nio idag så jag är ensam hemma här på förmiddagen. Jag skulle följt med men så skulle det komma så många dit idag och då avstod jag. Det blir så rörigt om det är för många som ska greja....ju mer kockar desto sämre soppa heter det ju, och det stämmer allt bra det.


**********************************

Igår kväll roade jag mej med att skicka ett sms till 118118 med frågan  vem violett i gökboet är......svaret jag fick löd så här: Hejsan! Vi på eniro tror att Violett är en kvinna i sina bästa år som gillar att kolla på lets´dance och umgås med sina väninnor! På somrarna älskar hon att sola & bada.

Det stämmer ju ganska bra, men det här med att bada på sommaren stämmer dåligt....badkruka som jag är.

Prova ni också att sms:a 118118 och fråga vem  DU är.....SKRIV GÄRNA VAD NI FÅR FÖR SVAR I ERA BLOGGAR.


Nu önskar jag alla en fortsatt trevlig annandag påsk!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards