♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 15 april 2009 14:04

Det fina vädret håller i sej och när vi har ätit middag ska jag gå ut och njuta en stund.

*************************************

När jag slutat jobbet idag var jag på vårdcentralen hos distriktssköterskan och provade blodtrycket...160/80,fick en ny sorts tablett när jag var på det årliga besöket för en tid sen och fick ta bort två andra som läkaren tyckte var onödiga eftersom det var så låg styrka på dom, den ena 5 mg och den andra 30 mg. Den nya tabletten cozaar var på 50 mg och så har jag en seloken zoc på 50 mg.

**************************************

Ringde till Mia när jag kom hem och vi pratade en halvtimme som vanligt. Vi bestämde att jag skulle besöka henne på tisdag i nästa vecka och samtidigt lämna grejerna från oriflame som hon och hennes mamma och systrar hade beställt......alltid lika roligt att träffa henne....och även hennes mamma.

***********************************

Nu önskar jag alla en trevlig eftermiddag och kväll! 






Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards