♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 16 april 2009 14:02

Brukar du och familjen alltid fira ojämna födelsedagarJa    58.3 %

Nej    25 %

Firar varken jämna eller ojämna födelsedagar    16.7 %

Totalt har 24 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-03-08 13:18


Nu har jag en ny omröstning som jag hoppas många vill rösta på.

Av ♥ Monica ♥ - 16 april 2009 13:28

Då är det redan torsdag och helgen är snart här igen. Vädret är soligt och fint fortfarande, men det kan ju slå om fort när det är april månad.....aprilväder har vi ju hört talas om många gånger. Jag minns ett år i mitten på 90-talet när jag cyklade ut med post en liten period och det var väldigt varmt och skönt och jag  hade inte jacka på mej utan hade en kortärmad tröja och ändå svettades jag...detta var i slutet på april och jag tänkte att det är ju nästan för bra för att vara sant att det är så varmt och skönt. Joo, efter några dagar slog vädret om och det blev både kallt och det kom snö. Detta lärde mej att vara beredd på snö så länge vi är inne i april så vem vet, nästa vecka kanske vi har snö på marken igen...usch då, hemska tanke!

************************

Idag har jag dammsugit och torkat alla golv och var precis färdig när Göran kom hem på lunchrast. När posten kom så var det bland annat ett kuvert med tagetesfrön.....tack Cina !! Göran har redan förberett för planteringen nu innan han åkte iväg igen till jobbet så  senare i eftermiddag ska fröna ner i krukor och ställas i tvättstugan.

**************************

Ha det bra alla bloggisar!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards