♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av ♥ Monica ♥ - 9 maj 2009 15:21

Idag är vädret opålitligt, en stund solsken , sen hagel och blåst. Just nu är det uppehållsväder men ingen sol.

******************

På förmiddagen var vi i Falla och städade husvagnen som jaktlaget har där nere så nu är den fin och luktar såpa så gott. På hemvägen svängde vi fram till stugan och öste vatten ur båten och sen tog vi en tur till Ljungqvists och köpte lite grejer till grillningen ikväll för våra goda vänner från Mullsjö kommer. Vi får nog sitta inne och äta förstås för det är ju ingen värme ute precis och så blåser det också.

***********************

Påminner om min tävling som finns på min blogg från den 7 maj!!

****************************

Nu ska jag titta runt lite hos mina bloggvänner och se vad dom har för sej denna lördagen!


Ha det gott....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards