♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av ♥ Monica ♥ - 17 maj 2009 20:16

Det blev en jättetrevlig kväll......Vi åkte till Jensens böfhus(stavas inte med ö egentligen) i Jönköping. Vi åt en trerätters middag som bestod av räkcoctail med rostat bröd till förrätt, biff med skivad potatis, en halv grillad tomat och en sås därtill och till efterrätt åt vi banana split. Karlarna tog även kaffe till efterrätten, men vi båda damer hoppade över kaffet eftersom vi skulle dricka det när vi kom tillbaka till Habo. Vi hade så trevligt vid bordet när vi åt, med prat och många glada skratt. Efter ett par timmar ungefär åkte vi hem till B och H där vi drack kaffe och åt tårta samtidigt som vi tittade på eurovision song contest som hade hållit på en stund så Malena hörde vi inte sjunga. Den låten som vi tyckte var bäst var Danmarks bidrag och det var vi överens om alla fyra, men det blev ju Norge som vann överlägset. Ingen låt som jag är så förtjust i precis, men man kanske behöver höra den några gånger innan man gillar den.När man har trevligt så går ju tiden fort och klockan blev nästan halv ett innan vi styrde kosan hemåt efter en jättetrevlig kväll......så nu har vi firat vår 40-åriga vänskap!


Jag fick en present av Birgitta.......en hjärtformad ljushållare och ett kort...med en vackert formulerad handskriven text på baksidan....


......kortets framsida såg ut så här......även där en fin text om riktig vänskap!

TACK BIRGITTA FÖR ATT JAG FÅR VARA DIN VÄN!

*****************************

Nu är det söndag kväll och en ny arbetsvecka tar vid i morgon....fyradagarsvecka blir det ju eftersom det är *flygaredagen* på torsdag och då blir det även dragning i min tävling!!


Gratis skönhetsprodukter!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards