♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av ♥ Monica ♥ - 7 juni 2009 20:15

Som jag kanske har skrivit tidigare i min blogg så är jag ju medlem på mycket här på datorn.....bland annat DANSBANDSDAX.SE och när jag loggade in där i eftermiddag hade jag fått meddelande från crew.

Det var en tävling som hette sommarkortstävling tidigare i våras och jag skickade in ett kort som jag tog förra sommaren som jag tycker är vackert, och nu hade jag fått meddelande om att jag en av vinnarna.Dom hade fått in 81 kort och av dom valde de ut de 10 som dom tyckte var extra fina.Den som vann förstapriset får 3 månaders guldmedlemsskap och de återstående nio får 1 månads guldmedlemsskap......jag var en av dom 9. Jag blev så glad för jag brukar inte skicka in några bidrag till tävlingar, men någon gång ska vara den första.Jag fick även en förfrågan om ifall dom får använda mitt kort som sommarvykort på dansbandsdax, och det får dom ju naturligtvis, det är ju en ära för mej. Dom hade skickat kortet till mej och på det hade dom lagt till texten*trevlig sommar* längst upp på kortet. Blir roligt att se när det kommer in på dansbandsdax sida för vykort som alla medlemmar kan skicka till varandra.


Detta kortet var det jag skickade in och vann med....

Visst är det vackert?

*****************************

På förmiddagen var vi vid stugan några timmar.....Som vanligt fotograferade jag lite.


Lupinerna börjar blomma så smått nu


Svågern Agne klippte gräset


Jag plockade en fin bukett med sommarblommor

****************************

VI HÖRS I MORGON IGEN....BYE BYE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards