♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av ♥ Monica ♥ - 8 juni 2009 20:00

Idag har jag varit hos Mia i hennes nya lägenhet...den första egna lägenheten för henne. Den var  lagom stor för en person och hon har en mycket fin utsikt ut mot ån Tidan och lägenheten var trivsam tyckte jag. Dessutom har hon en mataffär i samma hus så hon behöver  inte gå många steg när hon ska handla.Även min mamma var med idag och Mias mamma tog vi upp på vägen så hon var med också.Hon bor ju inte så långt från där Mia bor, men det tar ju en stund att promenera dit. Jag hade köpt baguetter och Mia bryggde kaffe....  vi hade några trevliga timmar med prat och många skratt.Köpte med mat hem från Rossies gatukök som vanligt när jag har varit i *Labbås*.

*******************

Bondfrun har alldeles rätt i att kortet jag vann med är taget i Blidsberg. Vi åker alltid till Basta kvarn och fikar en eftermiddag när vi har semester och då passade jag på att ta några foton förra sommaren när vi var där.Kanske det blir någta foton i år också när vi gör vårt årliga besök där.

****************'

När vi hade ätit middag åkte jag till mamma och klippte gräset ovanför stenpartiet så nu står det sej ett tag, övriga gräsmattor ska jag klippa på torsdag är det tänkt.


GOD KVÄLL.....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards