♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av ♥ Monica ♥ - 14 juni 2009 20:36

Inget speciellt på programmet idag. Vi har varit hemma hela dagen, lite ovanligt för oss som brukar vara ute på alltid något när det är helg, men idag har vi grejat i trädgården och även jag gjorde lite nytta där för ovanlighetens skull.....jag rensade en stor rabatt på framsidan och sen luckrade jag i gavellandet. Tyvärr luckrade jag upp dillfröna också som min äkta hälft hade sått för en vecka sen, men han sa att det gjorde inget...snäll som han är.

**************************

Nää,  jag var inte på Ekåsen igår, däremot var mina tre söner där som vanligt när det är Labbås cruisers som ordnar med denna årliga fest.Det hade varit trevligt sa yngste sonen som var här för en stund sen.

***********************************

Vädret har varit skapligt med en del solglimtar, men det kom även ett par rejäla regnskurar i eftermiddag. Temperaturen orkade i alla fall upp till drygt 20 grader så det har varit riktigt behagligt.


ÖNSKAR ALLA BLOGGISAR EN GOD NATTSÖMN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards