♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av ♥ Monica ♥ - 24 juni 2009 17:28

Idag är det varmt minsann, men jag trivs som fisken i vattnet så jag klagar inte.

****************************

När jag hade ätit frukost och bytt om så begav jag mej till Falköping ....till Barbro, Mickes svärmor. Jag har inte varit hos henne på jättelänge, men nu blev det äntligen av.Nu kommer det att bli oftare som jag hälsar på henne eftersom min sonhustru (Barbros dotter)  är personlig assistent hos henne från och med 1 juni.Roligt för Barbro att hon får ha sin egen dotter som assistent nu när hon har bytt från kommunen till Assistancia för på Assistancia får brukaren själv bestämma vem som ska jobba hos dom. När kommunen var hennes arbetsgivare fick inte någon anhörig jobba för henne.Vi var ute på stan en sväng och handlade lite.......tre par trosor och ett vindspel blev mina inköp, och så fikade vi på nya konditoriet.

******************************'

Nu ska jag sätta mej ute och njuta i skuggan en stund!


BYE........ BYE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards