♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av ♥ Monica ♥ - 26 juni 2009 14:53

.......och det är riktigt sköna vindar, och om man inte vill sitta i solen går det bra att leta rätt på en skön plats i skuggan.

************************

Hörde på radion i morse att MICHAEL JACKSON har lämnat jordelivet. För mej har han aldrit varit någon idol, men han har säkert varit en stor idol för många människor världen över.Dödsorsaken är väl inte fastslagen än men en reporter på radion sa att han hade fått hjärtstillestånd, men om det var orsaken till hans död visste man inte......lät väldigt konstigt tycker jag, för en människa som hjärtat slutat slå på kan ju inte leva så jag förstår inte riktigt detta uttalandet.

****************************

Om en stund ska jag starta elgrillen och grilla lite korv.....spansk grillbricka hette det jag köpte och det är två olika sorters korv, blir spännande att se hur det smakar.Gott hoppas jag.

HA EN RIKTIGT TREVLIG EFTERMIDDAG OCH KVÄLL ALLA BLOGGVÄNNER OCH  ÖVRIGA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards