♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av ♥ Monica ♥ - 4 juli 2009 21:27

Idag har det varit marknad på Ekåsen. Thomas ringde redan strax efter nio och undrade om vi skulle dit....han åkte med oss dit upp och sen gick vi och kollade de olika marknadsstånden och träffade bekanta att prata med titt som tätt. Det var folk som jag inte hade sett på flera år och faktum är att många av dom hade blivit så gamla tyckte jag.....kanske jag har blivit det också fast man inte märker av det själv. Det blev inte en endaste liten pryl köpt för det fanns inget som jag behövde och jag tänkte som så att det är marknad både i Mullsjö i augusti och sen är det ju Adelöv den första torsdagen i september och i Adelöv brukar jag handla hej vilt. När vi hade sett oss mätta på utbudet knallarna hade åkte vi hem en sväng och drack lite vatten innan vi styrde kosan till Jönköping.....jaa, vi har air condition i bilen så det är behaglig temperatur som vi ställer in själva så det blir lagom temperatur. När vi uträttat våra ärenden i stan så åt i middag på Shanghai....fyra små rätter tog vi alla tre och det smakade jättegott.

**********************'

Ikväll har vi varit vid stugan en sväng och sen tog vi med *Gustens* släpkärra hem och lastade på en soffa  som vi ska köra ner till stugan i morgon. Ingen var hemma där för dom har varit på bröllop idag.


GRATTIS TILL DE NYGIFTA.....MÅ LYCKA OCH VÄLGÅNG FÖLJA DOM HELA LIVET!

Önskar alla bloggisar en angenäm natt med god sömn!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards