♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av ♥ Monica ♥ - 8 juli 2009 12:50

Nu har det mulnat på efter en ganska solig förmiddag så det kanske kommer en skvätt regn snart.

Nu är det två dagar kvar att jobba, sen börjar min semester.Dags att börja tänka på att packa inför resan på lördag.....resväskan är nertagen från vinden så det är bara att börja fylla den.

*************************'

Någon undrade vad det står på meddelandet som kommer upp när jag ska ut på någon webbsida.....det står: DET HÄR PROGRAMMET AVSLUTADES FÖR ATT SKYDDA DATORN.

Så står det på vilken sida jag än försöker gå in på, men att ta emot E-post går bra, om det går att skicka vet jag inte för det har jag inte testat eftersom det är sällan jag skickar E-post nu för tiden sen jag gick tillbaka till outlook från incredimail som support på telia avrådde mej från att fortsätta med för att det kan  bli så mycket skit i datorn av det sa han.

***************************

Nu ska jag stryka lite tvätt, men jag återkommer i morgon.

 Tittar in till mina bloggkompisar lite senare i dag!


HA EN RIKTIGT BRA FORTSÄTTNING PÅ LILLELÖRDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards