♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av ♥ Monica ♥ - 10 juli 2009 13:13

........är det semester för mej i 4 veckor och i morgon bär det av till Ystad. Kommer hem nästa lördag.


Nu kommer jag in på mina webbsidor igen utan att behöva använda gubbens användarsida. Vår proffsige vän Axel var här i går kväll, men explorer rådde han inte på, det gick inte att få det att fungera igen. Men som sagt, Axel kan mycket när det gäller datorer och han installerade firefox istället. Gissa om vi är nöjda....datorn är som ny, snabbt kommer sidorna fram.Du hade rätt MOSTER när du sa att det är mycket bättre än explorer, så nu har vi samma webbläsare som du har.


Om en stund kommer Valundaborna och då ska vi festa på smörgåstårta, men innan dess tänkte jag dammsuga golven, om jag kan slita mej från datorn förstås. Den här lille godingen kommer hit idag......

 .......och även de här båda killarna som är lite äldre nu än när de här korten togs.


Nu säjer jag hej på ett tag för nu tar jag semester även från bloggen!


Sköt om er så hörs vi snart igen!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards