♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av ♥ Monica ♥ - 26 juli 2009 14:31

Då har vi kommit till lördagen och hemresedagen. Det åskade och regnade när vi gick upp på morgonen. Efter frukosten städade vi lägenheten och sen åkte vi hemåt. B och C åkte till sin dotter med familj som bor i Perstorp så vi sa hej då innan vi åkte. Hela vägen genom Skåne störtregnade det och åskade så man såg knappt vägen, men sen lättade det på när vi kom in i småland. Vi stannade och åt middag i LAGAN och när vi hade ätit färdigt då regnade det där också. Vi var väl hemma vid halv tretiden på eftermiddagen och vår gamle katt kom oss till mötes och var väldigt glad att ha matte och husse hemma igen.Jag håller med om  *BORTA BRA MEN HEMMA BÄST*, men visst är det roligt att se lite nya platser och träffa trevligt folk och de som säjer att SKÅNINGAR är dryga har fel, åtminstone dom vi träffade i YSTAD var jättetrevliga och började prata helt spontant när man stod och tittade i skyltfönstren bland annat.Dialekten kan man ju heller inte ta fel på. Med detta blogginlägg avslutar jag SKÅNERESAN, men ett par foton kommer även  idag.....jag kommer även att sätta in något foto lite då och då framöver för jag tog ju många kort. Så här mysigt var köket...... Görans och mitt sovrum....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards