♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av ♥ Monica ♥ - 29 juli 2009 18:59

Kvart över nio i morse åkte vi till ULLARED. Det tar två timmar att åka dit så det går ju ganska fort. Vi bor rätt bra geografiskt från både GÖTEBORG som vi har 15 mil till och ULLARED som man åker till på ett par timmar om man håller hastighetsgränserna annars tar det väl inte så lång tid, men vi hade ingen brådska. Vi handlade lite av varje, både sånt som var nyttigt och även lite onyttigheter också. Till det som inte var nödvändigt hörde en lavalampa för 129:- men den var så snygg så jag kunde inte låta bli. Däremot blev det en stooor rökt korv för drygt 20:- och det är ju sånt som man behöver tycker jag. Korven är väl en halv meter nästan så vi har pålägg länge på det viset. Sen köpte jag ett par svarta långbyxor som jag inte provade och tänka sej, dom var som gjorda för mej när jag provade dom när vi hade kommit hem. Allt som allt blev det grejer för drygt tusenlappen och det blev två stora kassar fyllda till brädden.När vi kom ut från affären köpte vi oss varsin hamburgare med bröd och vid samma bord fick vi sällskap av ett trevligt par från skåne.Dom semestrade och skulle vidare till Kinna.....skåningar är verkligen trevliga, det fick jag erfara om inte annat när vi var i YSTAD på semester.

 

 Ett foto från Ullared som jag tog när vi hade handlat färdigt 




  Nu ska jag sätta mej vid tv:n en stund och kika lite.....fika blir det också! 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards