♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

Denna dagen ett liv........

Av ♥ Monica ♥ - 12 augusti 2009 20:17

........och vilket liv det har varit. Först mullrade åskan och det regnade rejält en stund, sen brakade det lös igen frampå eftermiddagen när jag fick ett telefonsamtal där jag fick en rejäl utskällning för bland annat mitt bloggskrivande där telefonören talade om att det jag skriver i min blogg är på sandlådenivå, så det hjälpte inte att spärra kommentarsfältet , men ni mina bloggvänner blir ju  i alla fall befriade från att läsa dumheterna som kan hagla in på kommentarerna.Att folk som snart är sjuttio år kan med att skämma ut sej så grundligt är bedrövligt. Jag skulle kunna skriva mycket här men gör inte det för jag vill inte besudla min blogg med en massa skit som mina läsare inte har varken ont eller gott av. Annars har dagen flutit på som en vanlig onsdag.


 Nu är denna dagen snart tillända, men vi hörs i morgon igen.....om ni vill,vågar och törs.... som alltid Lasse Kronér sa när han avslutade bingolottokvällarna!

 
 
Ingen bild

Hon som duperar dig

12 augusti 2009 21:18

Jag trodde allt var frid och fröjd nu när de får vara där ojämn vecka, men tydligen inte. De får väl prata vidare om det i morgon då hela familjen är bjuden till Apelskift. Pratade med Å:s pappa, åklagaren du vet, och det var som jag sa, finns inget skiftligt så är det ENBART kontraktsinnehavarna som kan bli uppsagda eller själva säga upp ett avtal.
Vi hörs och syns!

 
Dante

Dante

12 augusti 2009 21:21

Men ajsning bajsning vad argsint det blivit kära du. Mycket tråkigt!

Hoppas du orkar hålla bloggen vid liv för den tillhör min dagliga bloggpromenad och jag tycker det är trevligt att läsa vad du har för dig.

http://dante.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

12 augusti 2009 21:45

Tack! Det var värmande ord du skrev, och du tillhör ju också en av de som ofta kommenterar och tillhör bränsledelen på bloggen... hehe

:)

http://dante.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

12 augusti 2009 21:46

Hej. det aä första gången jag tittat in på din blogg men det lär nog bli fler......tycker att det är en väldigt trevlig blogg.
Det är ju tråkigt att folk är otrevliga men du har troligen mer nöjda o glada läsare än sura o tråkiga.......
kram Madde

http://maddes-memoarer.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

12 augusti 2009 22:31

Hoppas ingen tror att det är Resenärsskrället som ringt. Joo, visst har åskan hörts idag ...fast inte var det väl så många smällar heller??? Jag har haft lilla-gumman här idag och hon gillar åska så vi räknade smällarna och kom till 4, långt borta, sa hon ... Ja, de kanske var i Sjövik då??? *fnissar*
Ha det !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

12 augusti 2009 23:09

Det är väl inget fel på sandlådor om man har barnasinnet kvar, och det har vi väl! Men du...det finns inga "vanliga" onsdagar;)
Allt gott.

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

13 augusti 2009 00:55

Skriv i bloggen som du brukar, dom som inte gillar din blogg behöver inte titta in här och reta upp sig. Tittar in i morgon igen, är så trötter så nu blir det sova.
god natt vännen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 augusti 2009 18:19

FY så elaka människor kan vara bry dig int om dom utan skriv som du alltid har gjort!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

14 augusti 2009 13:12

Håller med dessa trevliga människor.
Är det personer som finner fel på någons blogg är det ju deras problem och inte vårat.
En blogg är ju faktiskt en öppen dagbok, där du ska skriva din mening om saker och ting. yttrande frihet mina vänner. :)

Fortsätt skriva så jag har något att läsa här i norge ^^

Kram från extradottern :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards