♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Det var längesen........

Av ♥ Monica ♥ - 13 augusti 2009 11:46

..........jag hade någon film här på min blogg, men nu tyckte jag att det var dags. ULF LUNDELL är en man som jag har lärt mej tycka om efterhand, gillade inte alls hans sång för ett antal år sen, men sen började jag lyssna på hans skivor och upptäckte att både hans texter och hans speciella sångröst tilltalade mej. Han har ju en dotter som heter SANNA och hennes blogg läser jag nästan varje dag och hon verkar vara en begåvad tjej......hon är ju sambo med MIKAEL PERSBRANDT. MIKAEL PERSBRANDT är en av sveriges bästa skådespelare tycker jag .....nu fick jag det sagt också mitt upp i allt skrivande som skulle handla om ULF LUNDELL, ber om ursäkt om jag rör till det för er. 


 Avslutar  dagens bloggande med ett citat som jag läste  för ett tag sen


  - Skåda inte en given häst i munnen-


  Nu kommer i alla fall en låt med ULF LUNDELL som jag tycker är sååå vacker!
 
 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

13 augusti 2009 12:36

Uffe låter som om han är allvarligt förkyld men hans texter och musiken är det inget fel på. Persbrandt är alltid Persbrandt;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

13 augusti 2009 13:23

Även jag har lärt mig att uppskatta
Ulf Lundell med åren
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
Yvonne R

Yvonne R

13 augusti 2009 18:36

Vissa saker har en tid för att man skall upptäcka dom.Och det tycker jag att jag upplever ofta.
Tack för skön musik
Go kväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 augusti 2009 20:30

Ulf Lundell är bra ibland i mitt tycke.

Hur tusan kan människor vara så elaka det fattar inte jag. Jag blir så *grrrrrrrr* på att folk ska vara såååå elaka och svundsjuka för jag tror att dom är det ibland.
Näää fortsätt skriv och skit i dom som är elaka för dom är tusan inte värda att slösa energi på...

Kramen på dig gummsan

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Monica blogginnehavaren

Monica blogginnehavaren

13 augusti 2009 20:51

Skogsfrun: Javisst, har Lundell en speciell röst....kanske låter han förkyld som du skriver, har inte tänkt på det innan.

Yvonne: det var så lite så, men roligt att du uppskattade det.

Cina: Där slog du huvudet på spiken, det ÄR avundsjuka som ligger bakom all denna skit.

http://violett.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

13 augusti 2009 21:34

Jag tror det är en annan sort "sjuka" som ligger bakom. Hoppas de haft en trevlig kväll i Apelskift.
CU

http://annimona

 
Ruth

Ruth

13 augusti 2009 23:59

Ulf har härliga texter, inget större fel på sången heller, trotts det inte min favvis, men alla kan inte gilla alla.
Sov sött..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

14 augusti 2009 08:30

Dessa två nämnda herrar tycker även jag om ! =)

Ja , gårdagen var en riktigt trevlig dag tillsammans med väninan =)

Ha en bra dag!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards