♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av ♥ Monica ♥ - 27 augusti 2009 13:12

Nu är det längesen jag skrev om vår lokaltidning....ibland läser man den på tio minuter, men vill det sej riktigt väl så kan det ta en halvtimme att plöja igenom det som står i den ,och då har det hänt mycket i böggda.
  
På första sidan är en av rubrikerna*cigarr gav upphov till grov misshandel*......fyra vakter gav sej oprovocerat på en kille som var på något som hette vrågårdskalaset som gick av stapeln i lördags där publiken var utklädda och denne killen hade en cigarr i munnen och blev anmanad att släcka den, men killen i fråga trodde att det var några i publiken som hade klätt ut sej så han hade kvar cigarren i munnen.....det var då han fick rejält med stryk som resulterade i käk och nackskador och hörseln på ena örat är borta.Tragiskt är det jag kan kommentera händelsen med.
 
 
Sen har Swedbank begärt köpstaden utanför Skara i konkurs.....det som BERT KARLSSON startade för många år sen, men som han sen sålde.     
Sen står det om att det fanns flera säkerhetsrisker på Järfällaskolan där tre barn ramlade ut från ett fönster i början på veckan, men inte vad det var för brister dom har hittat.....stackars barn och föräldrar.
  
Det var lite om dagens tidning! 
 
Vädret är bra även denna torsdagen även om det blåser lite. Jag var ute på en promenad när jag kom från jobbet och det var precis lagom promenadväder. 
  
HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA SISTA TORSDAGEN I AUGUSTI!!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards