♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av ♥ Monica ♥ - 30 augusti 2009 15:54



Gårdagens födelsedagskalas var trevligt, som det brukar vara när man träffar barn och barnbarn. Vi fick smörgåstårta som Netha hade gjort och den var jättegod...man äter mer än man behöver. Göran lekte en stund med småkillarna, och jag vet inte vem som hade roligast, men dom små skrattade så jag trodde att dom kiknade......lille Emil hänger med så liten han är, men det blir väl så när dom har äldre syskon.

**********************

Thomas ringde nyss och frågade om vi är hemma resten av dagen för han ville låna vår dator och betala månadens räkningar. Lite spännande blir det för han har en viss person med sej som vi inte har träffat innan......

**************************

HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA SÖNDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards