♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 1 september 2009 13:57

 
Idag är det som en varm sommardag....23 grader i skuggan och det är den första  dagen på höstmånaden september.Vädret nu för tiden är inte som det ska ,det är då ett som är säkert.

************************

Promenaden idag var behaglig trots att det blåser en del. Tvätten som jag hängde ut nyss torkar säkert på ett par timmar. Ikväll  ska det visst komma in en kallfront och även kan det bli åska sa vädergubben på morgonen i radion.

**************************

Idag har mannen i huset börjat som praktikant på kyrkogården här i byn. Han jobbade sista dagen på kommun i går så idag är det många nere i byn som är lessna för en del har till och med ringt till den som har hand om det som det heter och bett att han skulle få stanna kvar. Arbete finns det , men tyvärr inga pengar att anställa honom .Roligt i alla fall att han har varit så omtyckt  av folket för jobbet han har gjort.Det blir intressant att höra hur dagen har varit när han kommer hem i eftermiddag, men det har säkert varit bra.

*********************' 
Blev visst två kort med samma motiv

Nu önskar jag alla en fortsatt fin och varm dag!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards