♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 4 september 2009 13:57

Idag är det verkligen busväder ute, regnet öser ner stundtals och det blåser ganska kraftigt. När jag var ute och körde med postbilen på morgonen öste regnet ner så det blev till att skynda sej ut och fort in igen i bilen när jag hade lämnat det jag skulle på de olika ställena. Veckohandlade som jag brukar när det är fredag och nu har jag ätit en god pastasallad med fetaost till middag.....inte hemgjord denna gången utan den köpte jag färdig i affären.
 
********************
Någon undrade vad det var för färg på garnet jag köpte igår på marknaden.....det går i olika gröna färger, ett garn som är lite unikt och som jag såg när det var marknad här i somras. Det blir även mönster direkt om man säjer så, lite svårt att förklara, men jag lovar att sätta in ett foto på den när den är klar. Min snälla svägerska sa igår att den ska bli klar i år i alla fall och det gör den säkert för hon är en mästare på att sticka, och även brodera dukar och tavlor av alla de slag.
 
NU ÖNSKAR JAG ALLA BLOGGISAR EN RiKTIGT MYSIG FREDAGSEFTERMIDDAG OCH KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards