♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 5 september 2009 11:50

Idag tänkte jag göra en liten sammanfattning av sommaren som nu är slut...åtminstone i almanackan.
 
******************************
 
 
Det årliga besöket hos min trevliga kusin Marie-Anne i Jönköping. Utsikten från hennes fönster är så vackert ut över Vättern.
 
***********************
 
 
Här vattnas det i en av  rabatterna som vi har vid vår stuga.... som vi har haft mycket trevliga träffar i detta första år som vi hyr den
 
***************************
 
 
Semsterresan gick till Ystad detta året...här är ett foto från hamnen
 
*************************
 
 
För fjärde året i rad gjorde vi ett besök på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg......många glada skratt fick vi under de timmarna som vi fick vara med i *Virus i bataljonen*
 
*************************
 
 
En dag på sista semesterveckan var vi på resa i småland med Gubbens syster och hennes älste son.....då besökte vi bland annat denna kyrkan som jag inte minns namnet på tyvärr, men vackert var det med blomsterbuketten och det tända ljuset i fönstret
 
*******************************'
 
 
Kräftfisket är en av sommarens trevliga inslag....
 
 
............men vi hade en Ungerska afton i slutet på augusti som var trevlig och mycket uppskattad, med god gulaschsoppa
 
*************************
 
Detta var en liten del av allt trevligt jag har upplevt denna sommaren 2009 ........nu kommer det en höst som jag hoppas blir fin både när det gäller vädret och allt annat som komma skall.
 
*********************
 
HA EN MYSIG LÖRDAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards