♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 10 september 2009 21:35

Idag har det varit ett riktigt kaos i vårt kök.Vi hittade inte vår lille SIGGE på morgonen och till saken hör att han var i köket inatt och var spårlöst försvunnen. Tack vare våra underbara grannar LASSE OCH LONNIE hitade vi honom nu ikväll. Att det fanns ett litet hål under ett av skåpen hade vi ingen aning om, men Lonnie kände med handen och upptäckte det. Göran bände bort listen och stack in handen och  fick kattkiss på den så det var bara att ta loss resten och därinne satt vår lille kisse. Han ville inte komma fram frivilligt och ingen av oss hade så långa armar att vi räckte honom, men jag ringde till Rickard och bad honom komma.....hans arm var så lång att han kunde få fram Sigge. Glädjen var stor naturligtvis och jag tog Sigge i mitt knä och  så fick han  kattmjölk på ett tefat, han drack med god aptit efter en hel dag innanför skåpet.Tänk vad små kattungar kan hitta på för hyssGlad.



Det har varit en jättefin dag med sol och värme och jag tog min vanliga promenad när jag hade röjt ut under diskbänken för att se om Sigge möjligen hade gömt sej där......glad att kissekatten kom tillrättaGlad.


Jag fick ett telefonsamtal i eftermiddag från en före detta granne...det var 15 år sen jag pratade med henne sist så det var knappt jag kände igen henne först när jag svarade.


NU SÄJER JAG GOD NATT TILL ER ALLA BLOGGISAR OCH ÖVRIGA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards