♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 11 september 2009 19:01


........angående vår lille kattungeGlad, Skönt med vänner som engagerar sej. Nu kan jag meddela att han både äter och dricker utan att jag behöver hålla honom. Han satt så fint på golvet tidigare i eftermiddag och åt och drack så duktigt. Sen har han legat i mitt knä och kan ni tänka er, han började spinna och det är väl ett gott tecken , att han börjar acceptera sitt nya hem. Han hade aldrig varit inomhus innan han kom hit för katterna där han kommer ifrån är väl egentligen ladugårdskatter eller vad man ska kalla dom för, så det blev ju en väldig förändring för honom. Nu ligger han i tvsoffan och sover ....innan han somnade tvättade han sej omsorgsfullt och det har vi inte sett honom göra tidigare.

Det var en liten rapport om vår nye kissekattGlad


Nu ska jag ägna resten av kvällen vid tv:n och mysa med lite fika ihop med mannen i mitt livFlört



orange ljus  


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards