♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 14 september 2009 12:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Monica ♥ - 14 september 2009 12:05

Återigen är det måndag och denna veckan får jag åka buss hem från jobbet eftersom det är banarbete på spåret mellan Falköping och Jönköping denna veckan mellan nio och tre. Det blir ju lite senare när det går buss, men det rör sej om högst tio minuter. Värre var att busschauffören inte åkte fram till stationen här när vi kom hit till byn där jag bor, han körde rakt genom samhället och då frågade jag om han inte skulle stanna i Sandhem, då svarade han mej att det var ingen som skulle av där.....men jag sa ju att jag skulle till Sandhem när jag gick på bussen sa jag då ......han stannade bussen halvvägst där jag bor så jag fick gå tillbaka och hämta min cykel. Den andre passageraren som skulle av på samma ställe som jag fick också gå av där mitt på vägen. När jag kom till stationen stod det sex personer som väntade på bussen och några hade visst gått hem igen när det dröjde av. Jag sa som det var att någon buss kunde dom inte vänta sej att få åka med för den är säkert i Vistorp snart. En skulle till Skövde och hade tid på kss och blev helt ifrån sej när jag upplyste om detta, men jag ringde till länstrafikens trafikupplysning och pratade med en kille där och sa som det var.....han fick mobilnumret till det paret som skulle till kärnsjukhuset och han skulle höra av sej till dom när han pratat med någon annan person så hur det gick för dom vet inte jag för jag tog min cykel och åkte hem och dom tackade mej så mycket för hjälpen med telefonsamtalet. Hoppas att det ordnade sej för dom, de andra som skulle åka med bussen åkte hem i alla fall,så mycket vet jag.....


Nu ska jag ta en promenad innnan det är dags för matlagning!


HA DET BRA I SOLSKENET Glad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards