♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 15 september 2009 13:07

Även denna dagen bjuder på sol och riktigt skönt ute. När jag kom från jobbet kelade jag lite med SIGGE och han spann och strök sej vid mina ben så jag höll på att trampa honom, så nu är det inte frågan om att gömma sej för oss. Idag är det en vecka sen vi hämtade honom och man kan inte tro att det är samma katt.......han äter som en liten häst.....spinner högljutt när man har honom i knät......busar och leker......kissar och bajsar i lådan med kattströ, så han har nog inte tagit skada av att vara hemma ensam ett par timmar på morgonen när jag är iväg och jobbar.


Just nu är det gardinbytardagar för mej och jag tar lite undan för undan.


Snart är det dags att börja med middagen....kokt laxfilé, potatis, hollandaisesås och kokta morötter blir det idag.


Hoppas att alla mina bloggvänner har en lika fin dag som jag har.... var ni än befinner er!Glad



hemvägen  

Snart ser det ut så här när jag cyklar hem från tåget....lönnarna ändrar färg till orangegult

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards