♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 16 september 2009 14:59

Väduren...... Du har livlig fantasi och tror ofta att du är förföljd av SÄPO. Du har inget inflytande på dina vänner och folk harmas över att du nonchalerar din styrka. Du saknar självförtroende och är en allmän nolla.



Jaha...så då vet jag det!

 

Av ♥ Monica ♥ - 16 september 2009 14:41

Idag skulle jag satt in en film här på bloggen, men det ser ut som att jag går bet på hur man gör. Jag får väl se om jag kan klura ut var man klistrar in koden.....lite irriterad blir jag, men det går väl över.


Annars är det inget nytt, mer än att jag har pratat med en bekant från Tidaholm i telefon, och den dagliga promenaden är ju avklarad också. Kissekatten ligger på en stol i köket och tar igen sej till nästa omgång med lek och bus drar igång igen.


Nu är det bara att vänta på idol och kändisdjungeln ikväll!!


Ha det så bra alla bloggisar!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards