♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 22 september 2009 22:09

http://www.sportonnet.se/images/large/tuxer_lovika_vante_1038.jpg

Regler:

det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)!

Lycka till!

1. vad heter du?Monica

2. ett ord på fyra bokstäver:Mitt

3. flicknamn: Malin

4. pojknamn: Magnus

5. yrke: Musiker

6. färg:Mörkrött

7. klädesplagg: Munkjacka

8. mat: Musselsoppa

9. sak i badrummet: munvatten

 


10. plats/stad:Malmö

11. en orsak att vara sen: medvetslös

12. något man skriker: Maka på dej! 


13. film: Mannen på taket

14. något man dricker? Mummelman

15. band: Mats Bladhs


16. djur: Myrslok

17. gatunamn: Musikergatan

18. bil: Mazda

19. sång: Morning has broken



Jag utmanar: medresenärskan, Ruth, lillis, skogsfrun, cina


Hoppas ni vill vara med på detta!

 

Av ♥ Monica ♥ - 22 september 2009 17:00

Här kommer det ytterligare några foton från gårdagens promenad.....Glad



 

Här är vår anslagstavla i Sjövik....


Det gråa huset var en affär när jag var barn....den lades ner våren 1966


 

Släpesjön.....


 

Detta är den enda fabriken här i byn.....


idag har det varit en riktig höstdag med ruskväder....blåst och regn, men varmt för årstiden. Jag har varit i stan och hämtat mina glasögon och sen var jag hos Mickes svärmor en sväng.


Ikväll är det idol och kändisdjungeln som gäller för mej på tv:n.....


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA BLOGGVÄNNER!





Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards